I would go anywhere with you

Är sjuk, snorar som en tok, sjukt lugn vecka, helgen likaså, Jenny, Jone, Marcus, Albin, Ronja och Dennis har varit mitt sällskap hela veckan och helgen. Sett bb i sinne.
Det kom ungefär en decimeter snö igår eller inatt. Alltså 6 maj. Tragiskt.
Har en massa läxa jag ska göra ikväll, Dennis for för någon timme sen, måste färga håret, fick inget studiebidrag den här månaden pågrund av för hög frånvaro. Oops! Det är jobbigt att röka, men är fortfarande så sjukt sugen.
Jag fyller 18 om 18 dagar, Woopwoooop! Ledig imorgon, woopwoop! Sovde som en gud inatt, woopwoop! Fick en parfym av pappa woopwoop! Mamma beställde just lite kläder åt mig, woopwoop!
Fattar ni någonting? För det gör tyvärr inte jag. 
Ska dränka mig i läxor ikväll och förhoppningsvis träffa Dennsan. 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback