I'm here, just like I said. Though it's breaking every rule I've ever made.

Hej mitt nam är Elin och jag har inte bloggat på ungefär tusen år tror jag.
Har inte haft så mycket tid under helgen. Eller egentligen har jag haft all tid i världen, men har inte orkat. 
Som sagt så tror jag inte att jag orkar bloggen. 
Fredagen vart det firande för Emil som blivit gammal, med en massa ruligt folk. Jag och Jenny drog oss dit vid sju och vid halv tolv kom Dennis och hämtade oss. Lämnade av Jenny och rullade vidare till stan. Vad som hände i stan vet jag inte riktigt. For sen hem till mig och sovde lika gott som vanligt.
Lördagen for vi in till stan och åt lunch, Dennis fick sig 9 kilo marabouchoklad så man kan väl som säga att jag har tryckt choklad i helgen:(( Sen drog vi med oss Jenny till bersan för en glass of doom, även den första mjukglassen. Eller kanske ska säga strösslet för i år. Sen satt vi hemma hos Jenny och pratade med familjen Andersson innan vi drog oss hem och såg en halv film sen for vi till Dennis.
Och idag for vi på mässan och trallade runt där ett litet tag och såg bara coola ut, han släppte av mig hemma och for och var så här jätteduktig och fixa sin bil medans jag sitter här och pluggar bajskörkortet. Men snart kommer han hit och ser bb med mig.
Är ledig imorgon, det kunde inte kännas bättre alltså. Går skola tisdag och onsdag sen ledig torsdag och fredag.
Det firar jag med en cigge. Puss och kram och klapp i stjärten!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback