I wonder how my life seems through another person's eyes

Man kan väl som säga att det är vår då det är 25 grader i solen va?!
Satt ute i 20 minuter, och fick ett lagomt fint märke efter mitt linne.. förbaskat!
Fyller iallafullafall 18 imorgon och jag och några brudz i klassen
tänkte grilla, dricka vin och mysa på sådär lagomt i solen.
Blir nog mys. Och ikväll kommer nog mojfaj och resten och fikar och sådär.
Blir nog bra! Ska nog förhoppningsvis färga håret ikväll också så ska ks få klippa det imorgon.
Och så hoppas jag på att få träffa Dennis ikväll också.
Hann just skicka in arbetet igår som jag hade kvar att göra innan sommarlovet då min dator la av.
Tackar någon för det!
Så min dator är inte så levande för tillfället. Var väl kanske inget oväntat men så är läget.
Nej, hejdoo!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback