Follow your heart, but don't forget to take your brain with you, too.

Måndag och vädret kunde inte bli bättre.
Vaknade först vid halvsex imorse då Dennis for och jobbade.
Gick upp och rökte och tänkte just ge upp hoppet om att kunna sova då jag somnade om.
Tacka gudarna för det. Vaknade vid elva och gick ut i solen en timme ungefär.
Sen har jag bakat lite till på onsdag då jag fyller år. WIHOOO!!
Taggar rumpa till fredag då jag hyrt lokal också. Kommer nog bli grymt hoppas jag på!
Eller ja, det blir vad man gör det till. Och jag ska göra det grymt!
Ikväll väntar läxa, eller ska träna först sen blir det läxa för hela slanten.
Underbart kul, men har två uppgifter av tusen att göra till på fredag så bara att lägga på en rem.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback