Who's the last person to cross your mind before you fall asleep

Den här helgen har varit galet lugn på ett sätt, Fredagen var jag hos Johanna med lite brudar sen for jag och Rebecka till kroksjön eller vad det heter, Där det var fest. For hem rätt så tidigt och sov med Rebecka.
Lördagen vaknade jag trött som en jude och kunde inte somna om. Drog mig till Jenny på kvällen med Marcus och Jonathan. Vi pratade, dansade, jag vet inte. Alla somnade i soffan när klockan började bli efter två.
Var hemma efter klockan tre, låg och pratade i telefon till fyra, halv fem någon gång.
Vaknade imorse med huvudvärk som heter duga och förbannat ont i halsen. Ska jag verkligen börja lovet med att vara sjuk??! Jävla skit..
Ikväll kommer Jenny hit, vi ska troligtvis mysa i våra one piece och se dumma ut. Kortfattat!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback