We're all lost souls

Taggar rumpa inför skolan imorgon, okej, borde sluta säga ''tagga rumpa'' för alla ifrågasätter alltid det. Vadå rumpa? Hur kom rumpa in i bilden? Det hänger inte ens ihop? Jaja.. taggar iallafall inte skola imorgon.
Sen sitta på kurs i tre timmar från fem till åtta. Kanske inte det roligaste man kan göra. Kanske går och solar sen. Kanske inte.
Är otroligt less på att ligga hemma nu, Legat hemma både lördag och söndag. Känner mig helt slut i huvudet. Ont o knoppen har jag också. Hur ska detta sluta.
Har saknat min klass, så dom längtar jag faktiskt efter att få träffa.
Ligger och ser på Pretty woman som visas på tvn, slutar alldeles snart. Ska då krypa ner framför askungen, eller snövit, eller kanske mulan. Har många valmöjligheter av gamla godingar.

Jag gillar svampbob!♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback