no more

På fyra dagar har jag hunnit med mer än vad man kan tänka sig att en Elin kan. Har varit i lövånger, (lövånger levererade mer än jag trodde), lekt i en idrottshall, sett bb live i typ 5 timmar, ätit ett ton godis, åkt madrass och stjärtlapp, haffat åt mig ett flertal blåmärken, träffat nya människor, åkt bil i flera timmar, tränat, sett 12 avsnitt av once upon a time, utnyttjat mamma för hennes pengar. Och en massa, massa mer. 
Är nöjd över mitt bidrag till det här såkallade sportlovet.  Och längtar lagomt mycket till påsklovet men jag längtar även till skolan lite grann. Människorna, runtinerna, ja men sånt där som hör till.



» BECKA

Jag har saknat dig när jag varit i Malå :( Ringde dig igår men fick inget svar... Hör av dig, kvinna!

2012-03-11 // 13:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback