I would like to believe you were right

Det där jävla one direction är ju överallt. Blir så less.
Något jag också är less på är att jag är sjuk. Antar att alla hade velat börja lovet såhär.
Är less på att ligga hemma, finns inget bra på tvn, förutom desperata hemmafruar som jag såg idag. Har nog sett alla bra filmer som finns att se. Är less på min säng. Är less på att inte kunna röra mig utan att nästan dö av hosta. Är less musik. Men nu får det vara nog alltså.
Bygg en bro och kom över det som lilla Jenny hade sagt. Och det ska jag minsann göra! Ska ersätta allt det negativa med det positiva, tänka glada tankar, insperera mig själv, skapa, leka, skratta, sprida kärlek ja men allt det där vad det nu kan vara, ni vet.
Ska nog till lövis imorgon till Albin. Eller det kanske blir torsdag. Hur som helst så blir det nog kanon. Ska göra det bästa av lovet och smitta så många jag kan, bara för att jag kan. mohaha
Nej, ska kanske städa eller rensa min garderob eller.. klösa sönder väggarna. Något i den stilen kanske.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback