We are all explorers trying to find ourselves

Har sprungit i alldeles för dåliga skor känner jag, ont i fötterna och ryggen.
Kom just hem, slutade två idag så gjorde en fas och mötte upp Ronkan på stan för lite skitsnack, en glass i solen och shopping för hondärnas del.
Ikväll blir en lugn kväll, fredag. En lugn fredag! Tror det aldrig har hänt i mitt 18 åriga liv att jag har tagit en lugn fredag. Men börjar halv åtta imorgon så det är väl lika bra att lägga sig i tid.
Är sugen på öl, kanske blir en eller två ikväll. Men en tidig kväll.
Men åh.. får se vars vindarna blåser.
Ska gå ut och ta vara på solen med en ciggeluring innan mamma och pappa kommer hem med mat.
Delar min lugna fredag med min andra halva.

Vill vara såhär taggad, saknar dig Jessiii!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback