jag älskar att säga jag älskar dig och mena det

Har spenderat dom senaste dagarna med Dennis men även Ronja Robin och Robin.
Oj, hade visst inte bloggat sen i torsdags eller var det onsdags.
Typ alltså mer än en vecka sen.
I tisdags fick jag skolavslutning vilket resulterade i att jag och Ronja tog på oss ett glatt humör och for på Olles efter förfest med Samme och Robin. Var rätt så grymt.
Onsdag - bakis.
Torsdag - Nackspärr of doom! Kan inte röra huvudet åt vänster. Och jag som tänkte fira att alla har tagit studenten idag med att förtära lite alkohol. Kanske blir så ändå. Får se.
Och imorgon är det skellefteåcruising, hur ska detta gå?!
Men trots detta så är jag sååå glad!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback