I don't need geography, you are my world

Började min lediga vecka igår med jobb. Eller nä, först lite shopping sen jobb.
Helgen har varit tung, men det har gått bra. Midsommarafton jobbade jag till nio och la mig halv elva, somnade dock inte fören vid två. Upp och jobba lördag 7.30 till 18.00 fick hämtning av Dennis, Matilda och Johan. For och handlade på kvantum med en full Rickie. For till Robert och käkade surströmming med lite öl. Sen åkte vi lite bil och hamnade på midsommartravet.
Upp och jobba söndag, gick tungt men inte så farligt.
Och blev inringd på jobb måndagkväll, blev hämtad av Dennis for hem och såg film.
Har nytt hår också, och imorgon far jag på ikea och alko.
Jobb, torsdag och fredag. Och en jävligt lugn helg.
Tack och hej leverpastej!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback