you are my kind of beautiful

Idag har jag inte gjort mycket annat än att se film.
Rört mig från soffan till toan, men annars har jag legat helt nerbäddad i soffan framför tusen filmer.
Nu ser jag en film på trean också, Brudens bäste man tror jag den heter. En ganska grym film.
En dusch och en rejäl omgång hårinpackining har jag hunnit med såhär mot kvällskvisten också.
Fick även nyss veta att jag är ledig imorgon.. jahapp.. ska jag sova hela dagen medans alla andra jobbar hårt i skolan då. Kunde lika gärna börja om imorgon, är less på att inte ha några rutiner. Kan som på ett sätt säga att jag längtar till skolan, eller mer till folket än skolan.  
Så då blir det troligtvis en dan liknande denna imorgon. Eller om jag sätter mig och gör alla tusen skolarbeten som jag aldrig tar tummen ur röven och gör. På tiden. Mindre snack och mer verkstad tycker jag.
Nej, ska mysa ner mig i sängen och se klart filmen sen blir det troligtvis att känna sig smart med wordfeud, puss!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback