We're here and now, but will we ever be again

Hej små frön(Jag kallar alla för små för det får mig att känna mig stor),
Denna kväll har spenderats i ursviken med Jenny och Jonathan.
Vi spelade finns i sjön, vem tror ni vann? Jo jag såklart! mehee 
Klev upp i rimlig tid imorse för att fara mot staden för lite shopping med bästaste Jenny och Mathilda.
Inhandlade lite nödvändigheter så som en bh, parfym, en ny rouge, eyeliner, väska.
Ja lite nödvändigheter helt enkelt.
Nu ska jag och systeryster dra en zumba.. haha får se hur det går?
Hon säger det är kul så det skadar nog inte iallafall.
Okej, med denna bild säger jag hejdåå:O
denna förbaskade pussmunnen(posen) alltså...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback