svalor betyder tur

Är grymt sugen på att tatuera mig, inte bara på ett ställe heller.
Sugen på att resa också, skaffa eget place, ta hand om mig själv, börja leva.
Betyder det att jag håller på att växa upp?
Är hur som helst hur taggad på gadda(höhö, märkte själv att det inte rimmade så bra som jag trodde), är inne på svalor och stjärnor och fina texter. Får se hur det blir. Är just nu så övertrött man kan bli.
Ska krypa till kojs, om jag vågar. Såg nämligen att det kröp en spindel i min säng tidigare.
Det var nog det äckligaste jag har varit med om. Hur ska jag någonsin kunna sova i min säng?
En spindel har vandrat med sina äckliga tusen ben tänk om den komma inatt för att hämnas för att jag dödade den när jag sover och är helt hjälplös. Kanske är det spindelns vän som kommer hämnas på mig. BLÄ.
Sover någon annanstans ikväll tror jag.Godnatt!



» BECKA

Flytta med mig, res med mig, festa och lev livet! Jag är fett peppad jag med! Let's go crazy!

2012-01-15 // 01:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback