people change, things goes wrong, shit happens, but life goes on

Alla gör en lycklig. Vissa när dom kommer, vissa när dom går - citerat av Albin den Krahe

Sitter på skolan, har inte bloggat på flera år. Känns bra.
Men har inte haft så mycket tid till att blogga, har för det första inte orkat slå på datorn och sen så glömde jag min laddare på skolan en dag och min dator var död så så kan det gå om inte haspen är på.
Men jag lever iallafall. Trött som en sork på hawaiisemester me ndet är en annan femma. 
Har spenderat typ hela veckan med Jenny, Jonathan, Albin och Marcus.
I helgen ska jag vara med min Jenny till ovanlighetens skull. Vi ska bada som om vi vore tio åringar igen idag. Så jag smiter snart iväg från skolan för att ta mig ett dopp. HÖHÖ känns bra.
Och ikväll blir det tjejkväll of doom.
Vi hörs när vi hörs främlingar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback