mot skolan


Nu beger jag mig snart mot skolan för att kriga mig igenom den som en riktig krigare hade uttryckt det!
Sen beger jag mig hemåt vid fyra för att göra middag sen kommer lilla moffa på besök. Alltid lika kult.
Förhoppningsvis så vill jenny stå ut med mig ikväll med några liter kaffe och skvaller. Det brukar bli så på onsdagar.
Ska försöka mig hålla mig från att röka som en skortsten på skolan med mina rökasmates, har klarat mig riktigt bra nu. Kanske haft min dag som inte varit rökfri under som här 11 dagarna. Men vaadå det är som att lära sig cykla, man måste ramla ett par gånger för att lära sig. Jag klarar det!
Måste lämna in min dator på lagning, den samarbetar inte alls med mig just nu, blinkar svar och vitt. Börjar tro att den sjunger på sista versen, men ge inte upp älskling! Gruvar mig dock, kommer bli datorlös i flera veckor.
Dator=min livskraft.
Oj, Ska kila till bussen nu, ha en bra dag!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback