Inspärrad


haha, är faktiskt inte så naken som jag ser ut på denna bild..
Denna dag har jag spenderat hemma med denna bok,
sen har jag varit med Jenny och Jonathan ett litet tag. Håller på att läsa boken Inspärrad, blir så arg. Det kanske inte är en bok som jag ska läsa medans jag håller på att sluta röka, blir arg, frustrerad och vad hjälper bäst mot det? Jo en jävla cigarett jävel.
Har iallafall inte rökt på tre dagar. Duktig jag är!
Och nu snart på några minuter fyller världens bästa Ksenia 18 år. Grattis på dig sötnos!♥
Och min lillebror fyllde ju år idag, eller ja, kanske igår, eller vad är klockan?! Iallafall fyllde han 12år. inte länge sen han var en liten plutt som inte ens kunde gå bara skrika och bajsa. Den lilla lurken..
Nej ska lägga mig och läsa, ha det bra!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback