You are somebody's reason to smile

Fredagen var grym, Resten får vara.
För att börja med fredag så var vi överallt och ingenstans. Vi var hos Ronja ett tag, Sen hos Emilia, sen for vi till Viktor, sen for vi till Micke dom andra for ut och åkte bil sen hämtade dom mig hos Micke för hemgång ungefär.
Kort sagt så var fredagen ganska så grym jag somnade tröttare än aldrig förr vid fem!
Lördagen var jag vaken före nio, följde mamma på stan, och handlade på solbacken och lite överallt.
Och idag har jag absolut inte gjort någonting. Har gått omkring och väntat på bättre tider.
Och jag som sa att det skulle tas tusen bilder, blev inte en ända bild tagen på typ någonting förutom när jag och jenny kissade. ENJOY!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback