Some are like water, some are like the heat some are a melody and some are the beat

Fick storstryk av min lillebror på tolv år i Tekken 5, så kastade dosan i golvet och gick.
Är en sån äckligt dålig förlorare så det är nästan inte ens sant.
Vill bara gråta så dåligt det går ibland.
Kom hem för inte så många minuter sen, från detta snöoväder.
Lyssnar på go musik och ska väl göra någon middag inom kort.
Hoppas att kvällens planer blir bra för det är tydligen sista gången
kopparstark har öppet innan dom går i kk.
Så får göra det till något bra.
Hade lätt kunna offrat en arm, eller ett ben för att få ha sommar nu.
Vintern är helt onödig om du frågar mig, frågar du däremot dom där slalomknuttarna eller trogna skoteråkarna så ber dom nog mig att dra åt fan nu. Men skitsamma. Sommar är min årstid♥ 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback