nothing compares to you

Kom hem från skolan för typ en timme sen. Älskar vårat nya schema!♥
Slutar skolan elva måndag och tisdag, mellan ett och två torsdag och fredag och fyra på onsdag. Kunde absolut inte bli bättre.
Har sovit ganska så mycket inatt, somnade vid tio och vaknade kvart i sju. Så känner mig ganska så utvilad.
Ska ta mig en långprommis på gåbandet och sen träna lite, duscha och ikväll hoppas jag på att få träffa dom där småfilurerna.
Gjorde världens mysigaste spellista idag på skolan. Luta er tillbaka och njut vettja.
Funderar på helgen gör jag också, Fredrik fyller 18 vilket firas med en krogrunda jag inte är säker på om jag ska följa, eller om jag är nykter och tar hand om dom onyktra. Jäkla skit. Får se vad jag är sugen på riktigt. 
Nu ska jag göra någon nytta. Puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback