Inget stoppar oss nu

Hej främlingar!
Jag funta starkt på att ge fan i bloggen. Orkar inte.
Men iallafall så har jag legat sjuk hela veckan i feber, förkylning, ont i kroppen och hela faderuttan, men igår så for jag till Jenny ett tag med Jone och Rebban.
Sen for jag Rebban och Jenny till Viktor och Jocke och höll dom jävlarna sällskap en liten stund.
Sen fortsatte vi kvällen med att åka bil med Dr.Volvo.
Blev en absolut spårad kväll för att vara nykter. Vem behöver alkohol egentligen??!
Vi dansade så gott vi kunde, Sjöng så att rösten försvann till Markolioo, hälsade på alla puddingar vi såg, slängde ut kommentarer som inte ens fanns. Näe men det var en fin kväll.
Ikväll ligger jag hemma och ser film med mamma, mår inte som en kung idag. Har mer feber än jag borde ha. Borde kanske ha tagit det lite lugnt igår. Men... man lever bara en gång!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback