In another life I would make you stay

Oj, kanske var ett tag sen jag bloggade.
Men samma gamla visa. Har inte riktigt haft tid.
Måndag och tisdag massagekurs,
Har hängt med Jenny, Marcus, Jone och Albin åkt lite bil och sladdat runt.
Det blev även en liten tur på stan.
Hittade ett par jeans, två tröjor, och ännu en ear cuff. Fick mig även en mysig sovkompis,
färgade håret och lite sånt där. 
Igår slutade jag fyra, träffade Emma sen Emil för lite ärenden,
han bjöd på Pizza sen drog jag mig vidare till Kopparstark med Rebecka, Jone, Albin och Jessica.
Jenny ringde mig vid elva igår och vid två kom vi ju på att vi borde sova,
sagt och gjort. Har inte sovit så gott på en evighet, synd det inte varade i många timmar.
Iskallt är det ute också så kallt så att jag faktiskt har två långfillingar idag. Stackars människa.
Ikväll ska jag mysa ner Jenny som inte mår så bra. 
Har jag glömt berätta att jag ska bli mormor, min lilla Tequila har varit lite hejvilt med hela hamns manliga hanar med bollar. Så hon ska bli mamma den jäveln.
Tack och hej leverpastej♥
Tumblr_ll23hfw3nk1qd900o_large




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback