I wonder if you know when you kiss me like that you ruin me for anyone else


Igår var det ju då den såkallade kärleksdagen och den spenderade jag med
världens bästa Jenny. Låg i sängen(↑), tryckte godis, lyssnade på gråtmusik och pratade tills vi somnade.
Och inte klagar jag inte.
Ikväll har jag haft det ännu mysigare med Jennsan, Jone, Abbe, Rebban och Majken.
Med liter kaffe, sockerkaka, raggningsrepliker, blondinskämt, skitsnack och andra trevligheter.

Jag & Jenny: Jaha Albin, vad gjorde du igår på alla hjärtansdag då?
Albin: Var det alla hjärtansdag igår?

Taggar helgen till tusen, och känner mig bara lycklig. WEEEY allt känns brabrabra.
Ska hoppa in i duschen sen mysa ner mig i sängen i hopp om sömn. Kram!



Hatar kärlekens dag..

2012-02-15 // 22:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback