When the truth is, I miss you.

Hej strangers!
Mår ni fint idag? Jag mår som fint.
Första helgen jag inte är bakis på en lördag sen i september typ. winwin!
Skämt och sido, Mormor var just förbi blev en, kanske två koppar kaffe. Mys.
Mamma och jag ska sitta och gotta oss med surströmming ikväll, pappa lämnar oss för firmafest, Morgan spyr av lukten när man öppnar en burk så han ser jag nog inte på hela helgen. Maria ser jag nog inte heller röken av. Och Magnus.. vad gör han nu för tiden liksom?!
Ska sen mysa framför film med en massa onyttigheter.
Åkte bil igår med Jone, Jenny och Jessica. Runt, runt, runt och lite mer runt. Träffade onyktra 50+ raggare som ville dra med oss till Bureå. Jomen visst att vi hämger på er och dricker från eran nerdregglande absolut vodka glasflaska med hembränt i. Fast nej!
Slutade med att Jone körde ner i diket i Innervik och jag var hemma vid två. Ovanligt tidigt, fast ovanligt sent för att vara nykter fast jag börjar låta som en liten alkolist. Fast jag kanske är ett fyllo för alkolister går på möten och fyllon går på fest. Läste det just på fejjan! 
Nej, vad skriver jag egentligen? Ska gå ut och röka sen kanske ut och sola i det fina vädret. Fast justeja, VÄDRET ÄR JÄVLA SKIT!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback