Vi är inte såna som i slutet får varandra

Spenderade min lördag, min söndag, min måndag och min tisdag med Jenny. Och Tisdagskväll vad även Jone och Majken med. Vi drog oss till något övergivet ödehus. Var inte så mysigt. Var garanterat den läskigaste minuten på länge. Spänningen låg i luften alltså. Sen krokade vi in oss på några läskiga skogsvägar som inte hade några slut och allt det där. Körde upp i snöhögar och ja, men hade det ganska grymt!
Följde även Jenny och tatuerade sig hos Tina, snyggt blev det!
Sitter och ser partaj, men ska snart gå till mormor så får hon bjuda på kaffe och skvaller.
Sitter även och taggar valborgs sådär lagomt. Det är ju ändå bara 20 dagar kvar. höhö.


''Ozzy osbourne - You have to love yourself before you can love someone else.''



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback