I want to live, not just survive

Kom hem imorse när Dennis började jobba,
la mig på sängen och råkade kanske somna,
Men misströsta inte, vaknade lika fort av pappas något så otroooooliga vackra sångröst.
Ehm.. jo. Klädde mig och åkte med han till stan.
Taggad på skolan som aldrig förr.
Igår träffade jag Albin och Jonte en tväris sen åkte jag med Dennis hem när han slutade.
Nationella gick som bra igår förresten, hoppas jag.
Kände mig riktigt duktig när jag hade kladdat ner sex afyra papper.
Men kände mig inte lika duktig när jag hörde alla andra skrivit kring fjorton sidor.
Men förhoppningsvis så klarar jag mig från ett IG iallafall.
Ska tvinga Jenny att följa mig på stan sen, höhö. Hon älskar mig ändååå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback