Snälla bli min igen låt mig va kvar

Kom hem från skolan för ungefär två timmar sen, har ätit lite middag och sådär. Nu ska jag försöka få i ordning på min dator, den är förbannat seg och skärmen vitnar. Så ska rensa den lite.
Var ju som sagt på aquaspa idag, vi fick lära oss kroppsscrub och göra ansiktsbehandlingar, plocka bryn och färga sen fick vi använda oss av mineralsminket. Fick även med mig en aromaolja för närmare 700kr. Kommer vara len som en babystjärt mina vänner, En babystjärt!! 
Nu ska jag som sagt kirra datorn, sen läsa lite om spa, sen duscha och lägga mig och sova. Fick inte alls så mycket sömn som jag behövde igår, somnade halv fyra och vaknade halv sex.. så är trött som fan och lite till.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback