Imorgon är en ny dag

Hösten är verkligen här, och jag tror att jag är förbannat höstdeprimerad! Kallt, blött, lövigt. Vill ha sommar, underbara sommar! Sitter och lyssnar på skitmusik, och tänkte tvinga fram några onödiga rader. Ska till aquaspa imorgon, Vet dock inte vilken tid. Och ingen av mina kära klasskompisar verkar veta det heller. Så ska snart lägga mig och gråta till P.S I love you. Standard det alltså, man kan inte annat än att gråta till den filmen. Den är så ledsen så jag börjar gråta redan från början, för att jag vet vad som kommer att hända. Samma sak som med Titanic, börjar gråta i början sen sitter jag här och gråter i tre timmar för att jag vet vad som kommer hända i slutet. Jo, hej vätskebrist!
Och vet ni vad? Jag är en fegis. hur sugen jag än är, så vågar jag inte klippa av mitt hår. Skulle vara skönt med en förändring men... åh.. jag vet inte. Jävla hår!
Nu mys framför en P.S I love you med en kopp te för att göra något åt min rethosta.
Jag hoppas att imorgon när jag vaknar kommer allt kännas bra. Imorgon är en ny dag.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback