Så snurra min jord igen

Idag har vi varit på aquaspa hela dagen, vi fick se hur en behandlig ser ut, lära oss den, enkel ansikts akupressurmassage. Imorgon ska vi göra behandlingar på varandra och lära oss olika hudtyper! Visst låter det bra? Vill bara fortsätta i den stilen. Orkar inte älderomsorg när man vet att spa-inriktigtningen finns på den andra delen. Kul att kunna hjälpa dock. Gör så gott jag kan!
Imorse var det tre grader kallt! Jag har en cigarett kvar. Som jag har haft sen igår kväll, jajamen, ni läste helt rätt. Ska försöka sluta röka nu. Och det går jättebra faktist!
Varenda gång jag är röksugen, vilket är hela tiden. Också hör jag mamma springa ut hela tiden. Men så iallafall så borstar jag tänderna då jag är söksugen, tar bort hela suget för stunden. Gäller bara att finna motivationen som en klok Ksenia sa till mig idag! Nu ska jag kanske ta och skriva hälsodagboken för att ikväll se idol och lägga mig och relaxa i badet!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback