Let the rain wash away all the pain of yesterday

Är nyduschad och totally redo för sängen!
Har bestämt mig för att få mig en sömn of doom. Om den ens finns. Lär väl märka det! För jag behöver verkligen en sån. Imorgon börjar jag tio över nio och slutar vid tolv någon gång, så jag kanske går till jennys skola då, sen står en massa pluggning på schemat. Har ett prov och två läxor i veckan. Att jag redan ligger efter.. hur lyckas jag egentligen???
Gick ut ikväll och träffade Mathilda och Majken för en liten sammanfattning för gårdagen, lyckat igår blev det iallafall! Och sen blev det Idol, harregud alltsa. Kvällarnas undehållning, jag tror jag lever för folk som skämmer ut sig. Inklusive mig själv! hehe



Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-09-04 // 23:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback