jag har känslor utan uppehåll jag har förlorat en tävling men vunnit ett vad har bestämt att stå helt utanför det där som jag blir ledsen av

Ligger och lyssnar på Melissa horn och nästan kissar ner mig.
Har druckit ungefär fyra koppar kaffe, typ 1,5 liter. Inte illa pinkat ellerhur?!!
Varit på kopparstark med Mathilda, Rebecka, Jessica, Jone, Marcus och Daniel. Mycket trevligt må jag säga. Många koppar kaffe, karra och en massa visa meningar sas.
Imorgon är jag minsan också ledig så den lediga dagen ska utnyttjas på rätt sätt!
Ska städa naken och ha det bra alltså! Det sägs vara mycket roligare? vad vet jag liksom?!
Näe, lite läxa ska nog också bli gjort. Nu ska jag lägga mig och se lite film. Ha det toppen!

why so serious?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback