If you just realized what I just realized

I am trying
Not to tell you
But I want to do
I’m scared of what you’ll say
So I’m hiding what I’m feeling


Ligger i sängen men ska snart bege mig uppåt för att möta denna regninga dag med spänning.
Mag-och huvudvärken har gått över som tur är. Så när jag gjort mig klar beger jag mig till jenny för att mysa med uuuuunderbart folk ikväll, vi ska fira jenny lite smått och sådär! Kommer nog bli kanon tror jag. Känner mig fortfarande sjuk, men det är helg, jag är glad, och helt enkelt pepp på livet. Så vad hindrar mig? Inget stoppar mig nu!! yÄÄÄ
Fredag spenderar som sagt i ursviken, lördag blir det hamn för att fira lilla majcus 18 års dag!! Eller så blir det stan. Får se vad som verkar mer lockande.
får se vars vinden blåser! 
todiloo
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback