I smile and shake my head because I have no idea what's going on..

Hittade en jättebra vinterjacka idag på intersport, fin som snus var den också.
Får se om pengarna räcker till, det är ju inte så att jag kommer långt med ett studiebidrag. Far min kanske är gullig att betalar den. Tycker dock inte om det, ''Äh, det är lugnt pappa betalar''. Vill köpa mina egna saker. punkt slut. Om det är kris får han gärna dra sitt kort dock som en gåva;););));))
Funderar på att dra en vända på löpbandet sen en varm dusch. Lät inte helt fel det inte.
Peppar till helgen också då fredagen ska jag spendera med min lilla Jenny, vet inte om det blir bara vi eller röjröj. 
Får väl dock se vars vindarna blåser! 
Är så sjukt avslappnad just nu, Men nej du, bara ta tummen ur röven och göra någon nytta. 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback