you make it real for me

Nu ska jag ta min feber i handen och kila till bussen för en fika på waynes
med mathilda och daniel. Låg hemma i sängen imorse och kände inte alls för att göra någonting med feber och förbannat ont i halsen, då jag fick dåligt samvete för att jag skulle missa så mycket på skolan, så jag hoppade upp ur sängen och klädde på mig och tog första bästa bussen till skolan. Var alltså på skolan vid tolv. hehehe Trodde jag inte skulle missa någonting, men jodå. Kom fem minuter innan engelskan slutade, men det fick jag jobba ikapp på min dålektion som jag och Ronja jobbade jävlar, vi gjorde ett arbete på 30 minuter som skulle ta tre lektioner. Vet, vi är duktiga!
Nej, måste skynda mig till bussen.
Vi hörs när vi hörs, puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback