What goes around comes around

Varför måste jag vara en fattig människa.. VARFÖR???
Har hittat en massa grejer som jag bara vill klicka hem, som tillexempel tre par skor, en jacka om en MASSA kläder. ÅÅH.. Blir så ledsen när jag inte har pengar. Ska gifta mig rikt så min hobby kan vara att internetshoppa.. hade vart något! hoho
Denna dag har varit förbannat seg så som en söndag ska vara ungefär. Sett film, duschat, träffat mathilda, rebecka och daniel, sett tv, dregglat över skor, dregglat över smycken, dregglat över kläder. Dregglat ner minst tre hakklappar. Det är inte lätt när det är svårt.
Nu ska jag nog lägga mig och se film som en och en annan tråkmåns. Ha det bra!♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback