up to you

Jag och Ronja tog oss till byske som min förbannade skitskola tror vi ska göra tre dagar
i veckan. Och så hittar vi inte ens? Vi hoppar av i byske på busstationen, vandrar mot ica för att köpa cigaretter sen går över bron mot det vi tror är ett ålderdomshem, kommer dit, dom säger att vi ska gå över bron och vänster, vi går dit dom säger vi ska gå över bron till ett rött tegelhus, vi går dit, men där hörde vi inte hemma heller tydligen. Så vi satt oss på bussen hem förbannade på skolan, men egentligen på oss själva tror jag. Jag menar så svårt kan det inte vara att hitta. Har redan förmodligen fått IG på praktikdelen nu wihoo som jag längtat! Nej fyfan är så less skolan så jag vill spy. på rektorn. bara för att han är så .. bläääääääääää..
Ikväll ska jag vara med mitt gullegryn, och nu ska jag städa mitt skrivbord som helt jävla omöjligt kan vara stökigt, men så är det. tyvärr.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback