tjugosjunde oktober tvåtusenelva

Okej, jag måste medge att jag är kass på att blogga, verkligen!
Skulle egentligen vara i byske idag, men blev krångel med bussarna.. Jävla skit. Tror att Csn plockar mitt studiebidrag denna månad alltså.. eller nästa månad. Känns inte alls bra det.
Nu, eftersom att jag endå är hemma så får jag ta mig i kragen och jobba med lite uppgifter som ska lämnas in och plugga till medecinsk grundkurs provet imorgon och ha lite sådär lagomt ångest. SKÄRPNING ELIN!
Får se om jag hittar på något spännande ikväll eller om jag bara är hemma och pluggar. Det lär behövas tror jag.
Klockan två far vi till veterinären med Bella, hon har fått pålagringar av sitt brutna ben och det går inte göra så mycket åt det, hon har bara ont så hon får fara till hundhimlen, sockertoppen :( ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback