She can be like all the other girls, Be just like all the other girls, Livin’ in an ordinary world

En helt chill kväll, med film, popcorn, chirre och två underbara brudar är inte alls helt fel!
Ganska mycket snack blev det, ta igen gårdagen bland annat.
Nu ligger jag och lyssnar på musik med lite tända ljus. Helt underbart.
Längtar tills imorgon då jag får sätta ihop mitt skrivbord som jag beställt med syster från ikea när dom var dit, hade mätt och allt! KANON! det var tydligen 20cm för stort... hur ska jag nu rymma det?? Det måste ha stått fel mått på ikeas hemsida eller så är det bara sa att kvinnor kan ju inte göra någonting alltså....
Ska iallafall sätta ihop det, förmodligen får pappa göra det, kan jag inte ens mäta hur stort det är så kan jag ju knappast sätta ihop det, ellerhur?!
Får se hur jag ska vrida och vända det, måste iallafall börja sitta rak för min ryggs skull, jo hej bara.
Ska snart dejta john blund tänkte jag om han vill ta mig på en riktig drömdejt för det skulle jag behöva. Ha det underbart allesammans, tack och hej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback