I want it but no I don't need it

Jobbade, halv ett till åtta ikväll. Eller jag skulle jobba så..
Men jag missade bussen till byske.. så jag for till Jenny som var sjuk som aldrig förr.. hon snorade och hade sig! Och jag tror bannemig jag börjar bli sjuk, har ont i halsen som fan och i huvudet också, jag gråter inombords.
Sen så följde jag far min och lillebror till stan (bland det värsta jag har gjort), hittade en parfym, en jacka, ett par skor och ett par byxor. Men så fick jag ångest över att pappa var tvungen att betala allt så jag fyndade ingenting. Vill betala mina egna grejer ju..
Men nu ska jag lägga mig och se film tror jag. Som alla andra dagar. Tack och hej leverpastej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback