you desired my attention but denied my affections

Fy tusan vad jag är kass på att blogga märkte jag nyss. Så jag ger mig på ett försök att fylla denna meningslösa blogg med mina meningslösa rader. Men iallafall så har jag inte alls gjort något speciellt egentligen, jag har varit med Alexander mestadels och Mathilda, Andreas, och Jenny. Mer än så har jag inte att säga. Ett prov lurar bakom hörnet. Eller ett? vem försöker jag lura! Har minst tre prov som lurar bakom hörnet och inte ett enda kan jag. Hade däremot ett oförberett prov i svenska som jag fick MVG på, stolt som fan!
Nu ska jag bege mig mot Emil med Jone och Jessica för troligtvis lite skitsnack och bara vara.
Och imorgon blir det mys och rajtantajtan med världen bästa Emma.
Ha det underbart!

HAN är snygg



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback