Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are.

Ganska trevlig kväll endå om jag får säga det.
Börjar tio i tio imorgon så får endå en sovmorgon, den lär behövas eftersom att jag är inte det minsta trött så kommer somna sent inatt gissar jag på. Slutar tjugo i ett så då ska jag gå och handla lite julklappar sen tror jag att jag tar mitt lilla vanillaface som inget skämt är vitare än mina tänder tar mig en runda på suntan.
funderar även på att boka en klipptid och även färgning hos en frissa. Eller om jag gör en ''elin kan bättre själv hemma''-tur imorgon. Hur som helst behöver det göras något åt denna frippa som jag nu står ut med dagligen!! Detta är tragiskt!
Vad helgen har att bjuda på är ett mysterium, vill göra något kul. NYKTER för en gångsskull!
Nu ska jag lägga mig och se på vänner i hopp om att john blund ska kika förbi.


Älskade vän, Tack för att du står ut med mig.  
Du är en vän som vet vem jag är. Du kan säga till mig om jag inte har fötterna på jorden. Du får mig alltid på rätt spår. Dig kan jag skratta med och likaväl gråta med. Du får allt att verka som en piece of cake, du är starkare än du tror. Jag beundrar dig så mycket. Därför jag tycker synd om dom som inte känner dig, alla borde ha en vän som du.
Du är min ängel, jag älskar dig! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback