I know that I'm awake but I'm dreaming all the same.

Efter en helt underbar men ensam helg så känns denna vecka extremt tung!
Fredag for jag till min kusin och vi fick för oss att slå klackarna i taket så det gjorde vi och drog sen på krogen. Hade så förbannat kul, och i helgen görs det om troligtvis! hehehe
Lördagen var dock inte lika kul, men låg hemma och tryckte chirre framför film med mamma.
Söndagen for jag till Piteå med mor min för lite onödig shopping, hittade dock några julklappar, så nu är jag på gång med det också. Kom även hem till ett julpyntat hus, lite väl tidigt tycker jag men det får vara. Mysigt är det i varje fall. Lilla Alexander fyller år idag också, och förhoppningsvis hinner jag träffa han ikväll.
Sitter och pluggar lite och gråter i takt med lite underbar musik.
Ska snart hoppa in i duschen och måste även hinna se förra avsnittet av desperate housewifes innan nio då det nya börjar. Ehjo, jag hade ju som tänkt hinna allt det. Omprov imorgon i Samhälls var det ju, så pluggning på G. 
Jobbade kväll igår, fy och fan vad jag är slut i hela kroppen och huvudet. Slutade halv nio igår och kom hem närmare halv elva. Helt underbart kan jag ju tala om. 
Hujeda mig vilka onödiga rader jag fick fram endå. 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback