Hela världens hunger samlad i mig

Okej, nu har jag åkt på öroninflamation med den tur jag har..
Så har legat hemma idag och typ gråtit idag (Jag är tjej jag får gråta till allt om jag vill, jag har rätt till det) och inte alls varit långt bort ifrån att trycka in en jävla alvedon i örat.. som om det hade hjälpt liksom. Alvedon och Panodil har iallafall varit min hjälp idag. Vaknade klockan tre av att det sprängde och hade sig så klev upp och tog lite panodil och har inte sovit många minuter efter det. Och som vanligt är jag stressad som fan eftersom att jag missar typ allt vi gör på skolan. Ska försöka få mig dit imorgon och vara lite effektiv iallafall. Det behövs verkligen.
Har även fastnat för internettshopping.. KAN NÅGON HJÄLPA MIG??!!!
Är nära på att klicka hem flera, flera, flera beställningar för pengar som jag inte ens har. Det är riktigt illa.
Nej, ska dra mig ner till kopparstark för lite skitsnack med Jone, Jessica, Marcus, Jenny och Mathilda innan jag river sönder väggarna. Det krävs mycket för att orka ligga hemma en hel dag.
Ha det bra! puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback