fool me, fool me go on and fool me


Efter en helg med hosta, alkohol, snor, feber, dans, skratt, gråt och typ världens bästa människor.
Så känner jag mig lagomt sjuk fortfarande. Helgen har i stortsett varit ganska grym som vanligt. Firade Alexander på fredagen med lite folk och festligheter. Lördag var jag hos Jenny med Alexander, Jonathan och Marcus framför tvn med lite filmer som sög så dom flestade vilade ögonen ett litet tag. Söndagen låg jag hemma och hostade upp mina inälvor i princip. Och idag likaså.
Har just duschat så nu tänkte jag lägga mig och sova för att sedan fara på massagekursen imorgon.
Har ju börjat med en sån nu också. Men annars är allt som vanligt!

Tror jag har slagit rekord i att kunna se inte avsnitt utan säsonger vänner på en hel dag. Tar åt mig äran av mig själv. Glömde till och med bort att äta. Men påtal om mat så fick min lillebror ner typ en hel korv alltså (varmkorv) i halsen.
Jag: Du skulle kunna göra många killar lyckliga.
Han hostar upp korven lika snabbt, ger mig önda ögat och går därifrån. Kul att jag kan glädja någon iallafall!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback