you're probably the most confusing person i've ever met. maybe that's why i want you more, you keep me interested

Vädret idag är oslagbart, det är 25+ i skuggan, varma blåster och kvaft! Hur som helst så slutade jag tolv idag och var hemma tio över tolv, så jag la mig ute i solen med kokosolja, somnade och vaknade ungefär halv två, Kunde inte bli bättre!
Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan äta något sen rullar jag vidare till min lilla pingla i urs för mys! Hatar att vara ensam ju! Så ikväll hoppas jag att jag får träffa mina bönor! Jag är på riktigt bra humör idag, trots skitkasst med sömn.. Fick mig ju dock en powernap i solen, jag känner däremot att fräknarna tar över.......




HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA kärlek!♥



» jenny

bubbelhaka och en fotboll till huvud?

bara en mor kan älska ett sådant ansikte.. :(

2011-05-09 // 15:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback