You make me happy just by adding a smile into your texts

Jaha, här sitter en trött jag! Det gick kanon på Trivseln, dom är som dom åtta mormorarna jag aldrig hade, eller något. Ska fortsätta se på min film som jag började se idag, a shine of rainbows, en gråtar film med andra ord, efter jag har tiggt en ciggarett av mor min, är så fruktansvärt röksugen så det är inte riktigt klokt. Eller så lägger jag ner nu eftersom att jag inte har rökt på hela dagen! Nja, ska aldrig säga aldrig, jag vill sluta röka, men... inte just nu kanske.. Får väl se hur det blir, det är inte lätt när det är svårt!
Måste plugga som tusan den här förbannade vecksatan... blä, orkar verkligen inte!
Kan någon komma och typ bädda fast mig i sängen så jag inte kan röra mig uppåt för att röka...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback