You bring the fool out my groove Baby, use your tubes, Make me wanna change my ways

Tjululu, solen skiner, dock mellan regnet! Vädret är dock härligt och dagen har varit underbar som innehåller skavsår. Matte nationella idag gick skit rent utsagt, hatar mattematik! Och måste läga matte C och B om jag vill bli undersöterska.... UNDERBART, ser verkligen fram emot det!
Var på Balder idag med mina babys, ROnja och Jenny. Där träffade vi bland annat Mathilda bland alla obekanta ansiktet. Huvva för balder. Thoren is the shiet.........
Kände mig som en fis i rymden där, var helt vilsen i pannkakan!
Har sprungit runt på stan osså som en och en annan dåre. En bikini, Ett par Jeans, Två linnen och en kort tisha och två ringar som jag älskar av hela mitt hjärta! Dom är suuuuper!♥ tills dom kommer rosta sönder.. :(
Nu ska jag gå och göra någon mat åt dom här småbarnen.. hujeda mig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback