we have the fuck-you attitudes, the party-hard-personalities, and honestly we dont care if we mean a damn thing to you.

BLOGG.SE kan dra....
Hatar att jag har glömt beställa nya linser och måste använda glasögon och se smart ut, och för att se denna vackra värld!

Har varit med jenny hela dagen, for till henne vid tolv, hon skjutsade mig till praktiken vid fyra, hon hämtade mig vid åtta och jag kom nyss hem. Vid åtta så var även Putte, Coppar och Samme där, så vi pratade lite och hade oss. Mysigt värre gott folk!
Nu ska jag kasta mig in i duschen, håller på att frysa ihjäl, bokstavligt talat, sen ska jag lägga mig och SOVA blir upp klockan sex imorgon för en saftig skoldag! hejdaaa
  




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback