There's something inside me 'n I know it's good

Sitter med ögonen i kors och vill sova, men jag börjar fyra imorgon till åtta, så det känns inte nödvändigt att sova än ju..
Kvällen har varit grymt kul, som innehöll, kedjerökning, skratt, gråt, läppstift, mascara, armar uppåt sträck, allt möjligt! Mysigt har det varit iallafall!
På fredag nalkas filmkväll+mys med dessa underbara människor!
Kan man må bättre än att må med dom? Dom gör mig lycklig! tack
Nu ska jag dejta kudden min, (Hade jag varit arg hade det varit ''nu ska jag skalla kudden'') men som sagt så är jag glad! Men ack, bedra dig inte, vindar kan vända! Mina humörsvängningar är inte att leka med.
Nattinatti, kiss and hug and pat in bottom




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback