The more you hide your feelings for someone, the more you fall for them.

Sitter och försöker plugga på matspjälkningen, tror ni det går bra eller? Eh nej!
Min rygg bokstavligt talat dödar mig, jag ser mitt liv passera i revy och tiden är knappt(typ)!
Klockan nio börjar greys och min plan är då att ligga i sängen för att somna klockan tio och vakna klockan sex imorgon. perfekt ellerhur?
Nu ska jag ta tummen ur röven och göra någon nytta som att läsa i mitt 16sidiga häfte om matspälkningen och latinska ord som iecur, ventriculus gaster, pankreas och en massa annan skit. Vem använder sånna ord fortfarande? INGEN! Men endå så ska vi plåga oss själva med att lära oss helt onödiga ord.
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback